Usein kysytyt kysymykset

Löydä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä!

Yleistä

Mistä löydän tuotteiden hinnat ja saatavuuden?

Kaikki tuotteiden hinnat ja saatavuustiedot löytyvät suoraan tuotesivuilta. Päivitämme varastosaldot reaaliaikaisesti, joten näet aina ajantasaisen tilanteen. Jos tuote on tilapäisesti loppu, voit tilata sen sähköposti-ilmoituksen kun tuote on taas saatavilla.

Voiko tuotteita ostaa myymälästä?

Kyllä voi! Tervetuloa käymään myymälässämme osoitteessa Esimerkkikatu 123, 00100 Helsinki. Aukioloajat: Ma-Pe 10-18, La 10-15. Suosittelemme kuitenkin varaamaan tuotteen etukäteen verkkokaupasta varmistaaksesi sen saatavuuden.

Tilaukset

Kuinka teen tilauksen?

Tilauksen tekeminen on helppoa: 1) Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin, 2) Siirry kassalle, 3) Täytä toimitus- ja laskutustiedot, 4) Valitse toimitus- ja maksutapa, 5) Vahvista tilaus. Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse välittömästi tilauksen jälkeen.

Voinko muuttaa tilaustani sen jälkeen kun olen vahvistanut sen?

Jos tilaus ei ole vielä lähtenyt käsittelyyn, voimme tehdä muutoksia. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen numeroon +358 40 123 4567 tai sähköpostitse info@pyoramanninen.fi.

Kuinka saan tilausvahvistuksen?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti tilauksen vahvistamisen jälkeen. Jos et saa vahvistusta 15 minuutin sisällä, tarkista roskapostikansio. Mikäli vahvistusta ei vieläkään näy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitus

Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?

Toimitamme tuotteet Matkahuollon kautta noutopisteisiin ympäri Suomen. Voit valita kassalla sinulle sopivimman noutopisteen. Suuremmat tuotteet toimitetaan suoraan kotiovellesi. Toimitusaika on normaalisti 2-5 arkipäivää tilauksen vahvistamisesta.

Paljonko toimitus maksaa?

Matkahuollon noutopistetoimituksen hinta on 6,90€. Yli 100€ tilauksiin toimitus on ilmainen! Suurempien tuotteiden kotiinkuljetuksen hinta lasketaan erikseen tuotteen koon ja painon mukaan.

Kuinka kauan toimituksessa kestää?

Normaalisti toimitusaika on 2-5 arkipäivää tilauksen vahvistamisesta. Saat seurantakoodin sähköpostiisi heti kun tilaus on lähtenyt varastoltamme. Voit seurata lähetyksen etenemistä Matkahuollon sivuilla.

Toimitetaanko ulkomaille?

Toistaiseksi toimitamme vain Suomen sisällä. Jos haluat tilata tuotteita ulkomaille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mahdollisuudet tapauskohtaisesti.

Maksaminen

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Käytämme Paytrail-maksupalvelua, jonka kautta voit maksaa turvallisesti verkkopankkitunnuksilla, luotto- tai pankkikortilla (Visa, Mastercard, American Express), MobilePaylla tai laskulla. Kaikki maksut käsitellään turvallisesti salatun yhteyden kautta.

Onko maksaminen turvallista?

Kyllä on! Käytämme Paytrail-maksupalvelua, joka on Suomen johtava maksunvälityspalvelu. Kaikki maksutiedot siirtyvät salattua yhteyttä pitkin, emmekä tallenna luottokorttitietoja omiin järjestelmiimme. Paytrail on PCI DSS -sertifioitu, mikä takaa korkeimman tietoturvan tason.

Voinko maksaa laskulla?

Kyllä, laskulla maksaminen on mahdollista Paytrail-palvelun kautta. Laskuvaihtoehdon näet kassalla maksutapoja valittaessa. Lasku on maksettava eräpäivään mennessä, normaalisti 14 päivän kuluessa.

Mitä teen jos maksuni epäonnistuu?

Jos maksusi epäonnistuu, tarkista ensiksi että tiedot ovat oikein ja tilillä on riittävästi katetta. Voit yrittää uudelleen tai valita toisen maksutavan. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä ensin omaan pankkiisi ja tarvittaessa asiakaspalveluumme.

Palautukset

Mikä on palautusoikeus?

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus verkkokaupasta tehdyistä tilauksista. Palautusaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen tulee olla käyttämättömässä kunnossa ja alkuperäispakkauksessa.

Kuinka teen palautuksen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@pyoramanninen.fi ja ilmoita haluamasi palautus. Lähetämme sinulle palautusohjeet ja tarvittavat asiakirjat. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäispakkaukseen ja palauta se ohjeiden mukaisesti.

Kuka maksaa palautuksen toimituskulut?

Jos tuote on viallinen tai virheellinen, me korvaamme palautuskulut. Muissa tapauksissa asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Palautuksen yhteydessä hyvitämme alkuperäisen tuotteen hinnan sekä mahdolliset toimituskulut (pois lukien lisäpalvelut).

Kuinka kauan palautuksen käsittelyssä kestää?

Käsittelemme palautuksen 5-7 arkipäivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jolla alkuperäinen osto on maksettu. Rahat näkyvät tilillä 3-5 arkipäivän sisällä hyvityksen tekemisestä.

Tuotteet

Mistä tiedän mikä pyörä sopii minulle?

Jokaisen tuotteen kohdalla on yksityiskohtaiset tiedot ja tekniset tiedot. Voit myös ottaa yhteyttä asiantuntevaan henkilökuntaamme, joka auttaa sinua löytämään juuri sinulle sopivan pyörän käyttötarkoituksen, pituuden ja budjetin mukaan.

Ovatko tuotteet alkuperäisiä?

Kyllä! Kaikki myymämme tuotteet ovat alkuperäisiä ja tulevat suoraan maahantuojilta tai valtuutetuilta jälleenmyyjiltä. Kaikilla tuotteilla on valmistajan takuu, ja olemme valtuutettuja jälleenmyyjiä tunnetuille pyörämerkeille.

Tarjoatteko huoltopalvelua?

Kyllä tarjoamme! Meillä on ammattitaitoinen huoltopalvelu kaikille pyörämerkeille. Voit varata ajan huoltoon soittamalla tai käymällä paikan päällä. Suoritamme perushuollot, korjaukset sekä räätälöidyt muutostyöt.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian!

Suositut aiheet

Ilmainen toimitus

Yli 100€ tilauksiin

Turvallinen maksaminen

Paytrail-maksupalvelu

14 päivän palautusoikeus

Kuluttajansuojalain mukaan